Descriere: Lucrarea sugerând un basorelief în bronz, e inspirată compozițional după tabloul lui Rubens ilustrând aceeași scenă. Personajele au figuri și gesturi expresive, imitarea bronzului în tonalități de galben și brun accentuând senzația de strălucire a metalului, dar și de redare sculpturală. Se presupunea că imaginea imită/copiază un relief al lui Raphael Donner, dar se pare că ea nu are replică în opera lui Donner, deci ori lucrarea acestuia s-a pierdut, ori tabloul lui Sambach ilustrează o schiță, un proiect al lui Donner, sau modelul sculptural al acestei picturi trebuie căutat în afara creației celebrului sculptor austriac. Datorită semnăturii tabloul a fost înregistrat de la început ca operă a lui Sambach, încă din catalogul manuscris al Galeriei Brukenthal (Â.K.), cel mai vechi care s-a păstrat. Aici sunt precizate semnătura și anul, citit 1781. Cataloagele din 1844 sși 1893 păstrează aceeași atribuire, dar Frimmel (1894), susține că tabloul e pictat după un relief al lui Donner inspirat de lucrarea lui Rubens și citează monografia lui J. E. Schlager Georg Raphael Donner (Wien 1853) în care însă nu găsește această analogie. M. Csaki păstrează, firește, numele lui Sambach ca autor, dar în cataloagele sale din 1901 și 1909 precizează anul alăturat semnăturii: 1782. Dicționarul E. Bénézit (vol. 7, 1957) menționează de asemenea această lucrare a lui Sambach de la Muzeul Brukenthal. Participând la expoziția: Baroque Art in Central Europe, lucrarea a fost comentată de Klara Garas (1993). Semnat datat dreapta jos: C. Sambach f. 1782.