Descriere: Este icoana pandant cu cea a Maicii Domnului cu pruncul (PMT 1065). Tema a fost pusă în pagină conform iconografiei consacrate personajelor din icoanele împărătești. Portretul Pantocratorului se evidențiază pe același fundal brun închis, decorat cu motive vegetale albe, care înlocuiesc în acest caz lumina de aur canonică sau pe cea decorată prin incizie cu vrej de acant. Utilizat de pictorul arădean la Lipova în anul 1785 și la Caransebeș în anul 1789, decorul cu motive florale incizate, respectiv pictate, trimite la modelele inaugurate în teritoriul Patriarhiei Sârbe de la Sremski Karlovac de ucraineanul Jov Vasilievici la începutul deceniului cinci al secolului. Schema a fost preluată începând din deceniul șapte al secolului al XVIII-lea și de alți pictori reprezentanți ai barocului de inspirație ruso-ucraineană, cum au fost Vasile Ostoici sau Teodor Crăciun. Este cunoscută și în pictura religioasă pe pânză și utilizată cu aproximație după 1760 până spre sfârșitul secolului al XIX-lea în variante oscilând între expresii ale artei culte și ale celei populare. Portretele semiprofil și detaliile de interpretare a figurilor personajelor și a volumelor, modeleul cromatic în tonuri de ocru și alb îl caracterizează pe Ștefan Tenețchi.